Pages

Tuesday, September 13, 2011

Selamat Ulang Tahun Sayang........

Assalammualaikum........

Amek ko. bg salam besar2 masudnye aku menjerit la tu.. hmm Selamat Ulang Tahun Sayang.. N3 kali nie khas buat 'kekasih' ku yang satu nie...<kalo mak bace compem kene marah nie.. ko ni songsang ke??> hehhehe okey la .. ari nie 14 September 2011 bersamaan 16 Syawal 1432H... adalah hari ulang tahun yang ker ..... 'kekasih'ku bernama Syuhadah Afiqah Bt Sulaiman.... no ic 900914------ heheh selamat Ulang tahun syue sayang,..... semoga panjang umur n murah rezeki.... n cepat2 la kawin.. hehhe syue ko tau aku rindu ko sgt2.. aku tak leh nak tulis so aku bg je la pix selama kita berkenalan.....


rindu kita makan same2


syue sayang


syang syue


syue is flower


sayang ko..


kita ngan ain


coporate girlss


the MC..

sayang merindui ko Syuhadah Afiqah Bt Sulaiman....... muaaahhhhh

nota kaki : sayang aku nak buat wane pink tp tak ada pink yang lawa la.. so nie je yg mampu.. sayang ko.. sorry..tak berape nak lawa..

1 comment: