Pages

Friday, September 16, 2011

Perasaaan!!!!!

Hello... Readers...

semalam keputusan rayuan UPU kuar. aku tak cek pwon tgh ari tu sbb aku keluar ngan mak n bapak aku.. sekali mmbe aku call nak cekkn aku nye result.. ok aku bg.. n mmbe aku bg tau taniah ko dpt.. masuk UPM.. huuuu... time tu perasan.. sgt2 la teruja n happy giler... aku lompat2.. dengan tangan mengeletar aku call mmbe aku.. aku tanye die dah cek ker?? die ckp blom.. n aku ckp la.. cek la cpt.. n aku bg tau die aku berjaya.. dalam 15 min die anta msg 

'xbjaya.kbai'

bila ayat ini yg die anta aku trus tau die sedang menangis.. n time nie perasaan.. sedih n bersalah.. aku blur nak buat camner ek.. aku pwon balik...umah..

kat umah aku aku cek la.. surat tawaran... tak kuar lagi plak.. time nie perasaan.. risau n cuak....

so hari nie aku cek la surat tawaran... wah beb wa ckp lu.. kene daftar ari ISNIN nie plak.. okey aku cek tu dah petang.. tak buat medical check up lagi.. duit tak kuar lg... wah time perasan mcm nak pengsan, jantung nak melompat keluar, dalam perut ada rama2 terbang kadang2 rase mcm ada layang2 la pulak... huuu...

skang perasan masih sama... huuu please2 tenang la wahai hati.. it's okey .. anggap je mcm nak daftar POLI ari tu.. jgn pikir2 sgt pasal benda2 remeh.. okey..

skang nie tengah nak buat list aper lg nak kene buat.. nak kene bwk ape ek???? huuuuuuu..... haaaaaaa....heeeeeeee ... huuuuuuu..huihuihuihui.....

okey la ni je nak ckp kali nie

To Nisa: aku tau ko okey... coz ko kuat kan.. hehhe aku dah okey kot perasaan aku nie... serabut la.. okey aku doakan ko dpt masuk taun depan k.. aku tggu ko laling....

1 comment: