Pages

Friday, September 23, 2011

LIFF >>> POLY VS Universiti

Hello Pembaca2...


dah lama tak on9 sungguh la boring lama tak on9.. tp tak la boring sgt... ari tu cite aku dah masuk U kan.. so ari nie nak cite pengalaman yg aku tempuh selama 1 minggu nie.. wah banyak nye benda yg aku lalui..tp 1 benda nie je la aku tak leh lupe....
aku ngan kengkawan aku g la Fakulti nak daftar Kursus .. pegi la Pejabat tu.. n nak naik tingkat 2.. wahhh.. tingginye tingkat 2 bangunan nie... kami dak2 Poli telah terbiasa dengan tangga.. dah sampai tingkat 2 nak masuk ke bilik dimana KJ duduk.. tau ape kami nampak... LIF.. pehhhh.. Kami mmg suke naik tangga... dah sampai kat atas.. KJ yg kami nak jumpe tak ada lg.. so kami pon nak turun la balik.. nak sarapan la dulu.. okey kami melintasi depan LIF dan nak turun tangga... haiiii laaaa.... dah sampai depan tangga kami ckp.. "knp kite tak turun pakai lif??? " okey kami pwon patah balik dan turun pakai LIF......  
banyak lg sebenarnye.. tp cite nie dulu la....

1 comment: