Pages

Thursday, October 7, 2010

Kembali Setelah Hilang lama......

Asssalammualaikum.....salam 1Malaysia.....

            apa kaba kwn2..... hari nie adalah hari yang memenatkan tetapi berbaloi.... 1st semalam aku ngan mmbe aku tak tido coz nak ciapkan Mini Projek....... naik juling mata aku buat Mini Projek tu.... padan muka aku coz nak sgt buat keje last minutes.... berapa  kali kene pwon tak seriik..... 2nd hari ada ceramah untuk persediaan kitaorg untuk temuduga..  banyak benda yang aku belajar dari ceramah ini.. pada mulanya aku pikir ceramah ini akan membosankan aku.. tp sangkaaan aku terpesong coz.. ceramah td tu best sbb penceramahnya padai berinteraksi
.... hmmmm skang aku dan ngantok ++ peyot lapa ...nak lawakn blog nie pwon tak buat2 lg.. so aku arap kite jumpe lagi la ek....

NAK TIDOOOOOOO!!!!!!!!!!!! (@_@)

No comments:

Post a Comment